Combinass Nieuws

Nieuws

Commercial ‘Last van premieverhoging?’

Op de OKW Nieuwjaarsbijeenkomst van 10 januari 2019 werd onze commercial vertoond met als slogan: ‘Last van premieverhoging? Combinass heeft de remedie’. Hiermee speelden wij in op de golf van premieverhogingen, die verzekeraars aan het doorvoeren zijn.

Wilt u de commercial zien? Klik dan HIER.

Vervolgactie Second opinion

In april 2018 hebben Bert en René ook nog eens kistjes met verschillende soorten fruit bij zo’n 70 bedrijven in Woerden e.o. bezorgd. De boodschap op de bijgesloten flyer was: ‘Zet het met in uw zakelijke verzekeringen’.

Wilt u de flyer lezen? Klik dan HIER.

Start ‘second opinion’ campagne

Second opinion CombinassBegin 2018 is Combinass gestart met een campagne om bedrijven en instellingen in Woerden te interesseren voor een ‘second opinion’ van de bedrijfsverzekeringen. Die campagne is er één met een ‘knipoog’, want de twee adviseurs – Bert ter Maat en René Nap – staan een aantal weken op borden, op de Info Zuil en op een brochure met ‘witte (dokters)jassen’ aan.

In begin januari 2018 brachten Bert en René bij een paar honderd Woerdense bedrijven en instellingen ook een kistje met mandarijnen. Met ons kistje mandarijnen geven wij allereerst de medewerkers van de bedrijven een vitamineboost. Maar we kijken ook graag verder; namelijk naar de gezondheid van de onderneming. Bij onze ‘second opinion’ houden onze specialisten alle bedrijfsverzekeringen tegen het licht. Na onze ‘second opinion’ weet u of u nog altijd goed verzekerd bent. En of u niet te veel betaalt! Bij dat kistje zit dan een brochure.

De brochure kunt u HIER downloaden. 

Open Huis 09 juni 2016

Op het Open Huis dat Combinass op 09 juni jl. organiseerde ter ere van de afgeronde verbouwing van haar pand a/d Houttuinlaan 12 kon men mooie prijzen winnen. De prijs voor de ‘beste virtuele racer’ is gewonnen door Rob Nap van Wiegmans Facilitaire Diensten. En Frank Luteijn van de IDG Groep raadde het beste voor wat betreft de besparing die de laatste nieuwe zakelijke klant van Combinass gaat realiseren (nl. ruim 16%) door te gaan werken op basis van ‘Het Nieuwe Verzekeren’. 

Rob ontving een reischeque ter waarde van € 675,- en Frank van € 425,-; beide te besteden bij Chalet.nl

 H4A3360

Van rechts naar links: René Nap (Combinass), Frank Luteijn (IDB), Rob Nap (Wiegmans) en
Bert ter Maat (Combinass) 

Koop Houttuinlaan 12

Op 12 augustus jl. heeft Combinass het pand gekocht, dat zij voorheen gedeeltelijk huurde. Klik HIER voor het persbericht. 

Infomiddag 16 april 2015

Op donderdag 16 april jl. heeft Combinass weer een infomiddag georganiseerd en wel met de titel ‘De crisis voorbij!’. Klik HIER voor de Uitnodiging die naar (zakelijke) relaties en niet-relaties is verzonden.

De onderwerpen waren:

  • De wijzigingen van het arbeidsrecht per 01-07-2015 door mw.mr. J.K. (Jeannet) Bekhof van DAS Rechtsbijstand [ zie foto ] èn
  • ‘Hoe overleef je een crisis’ door Gerard Kemkers, de succesvolle coach van de TVM-schaatsploeg [ zie foto ].

Op basis van de reacties van de aanwezigen mag de conclusie worden getrokken, dat het opnieuw een leerzame en ook leuke middag was.

Pensioen van de DGA

Speciaal gericht op de DGA heeft Combinass een column geschreven in het blad OnderNamen Woerden van december 2013 met als titel: ‘En hoe zit het met úw pensioen?‘ Bekijk HIER het artikel.

‘Woerden werkt met Woerden’

Op de Bedrijvenmarkt van OnderNamen Woerden van 02 oktober 2013 hebben wij een oproep gedaan om – als Woerdense ondernemers – ‘elkaar méér de bal toe te spelen’. Die oproep hebben wij laten volgen door een mail naar de standhouders en bezoekers van die Bedrijvenmarkt.

Het resultaat was dat – medio november in twee groepen – zo’n 30 collega-ondernemers ons kantoor hebben bezocht om te brainstormen over ‘hoe dit meer handen en voeten te geven’.

Binnenkort vindt er een bijeenkomst plaats op ons kantoor met de besturen van een 8-tal ondernemersverenigingen uit Woerden e.o. om de vervolgstappen – richting ondernemers, politiek maar zeker ook de bewoners van Woerden e.o. – te bespreken.

Enquête over onze schadebehandeling

In de periode maart t/m september 2013 hebben wij alle relaties die een schade hadden geclaimd een enquêteformulier toegezonden. Dit omdat wij wilden weten hoe onze relaties onze schadebehandeling hadden ervaren en – natuurlijk nog belangrijker – wat wij zouden kunnen verbeteren. De uitkomsten waren:

  • het gemiddelde (waarderings)cijfer was maar liefst een ‘8’;
  • een verbeterpunt dat enkele malen werd genoemd is het nog beter tussentijds op de hoogte houden van de voortgang (of gebrek daaraan). Daar gaan wij dus aan werken;
  • enkele opmerkingen die op het enquêteformulier werden gemaakt, waren: 

    - ‘Perfect, ga zo door’ 
    - ‘De service gaat zelfs vooruit’ 
    - ‘Ondanks aantrekkelijke offertes van ... ... kiezen wij voor persoonlijke hulp en 
       klantvriendelijkheid’ 
    - ‘Ik krijg bij jullie het gevoel dat jullie betrokken zijn, klantgericht. Complimenten!’ 
    - ‘Een klant is een klant en geen nummer. Hou dit vol.’ 
    - ‘Combinass altijd vriendelijk en correct (perfect) ‘

De iPod shuffle (het is overigens een cadeaukaart geworden, omdat een iPod shuffle inmiddels al weer bijna achterhaald is) die onder de inzenders zou worden verloot, heeft de gelukkige inmiddels ontvangen.