Kwaliteit/Klachten

Kwaliteit/klachten/beloning

Kwaliteit

Zoals ook al op de homepage staat willen wij ons druk maken voor (de belangen van) onze relaties. Die houding gevoegd bij de kwaliteit van ons advies is hetgeen Combinass groot heeft gemaakt.

Wij beschikken vanzelfsprekend over alle vergunningen voor de gebieden van de financiële dienstverlening waarop wij actief zijn. De eisen voor het verkrijgen en behouden van een vergunning – van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) – zijn erg streng. Voor het verkrijgen van een vergunning dienen wij bijvoorbeeld aan te tonen voldoende kennis te hebben èn dat wij deze – door middel van onder meer Permanente Educatie – op peil houden.

Op de pagina Vergunningen staan alle branches vermeld, waarvoor wij een vergunning hebben.

Combinass is lid van de standsorganisatie voor het onafhankelijke intermediair Adfiz. Om lid te kunnen worden moeten wij als intermediair ook aan bepaalde eisen voldoen. Dit lidmaatschap geeft u dus extra zekerheid van de kwaliteit en integriteit van onze dienstverlening.

Klachten

Vanzelfsprekend proberen wij ons werk zo goed mogelijk te doen, maar ook bij ons kan er natuurlijk altijd iets niet (helemaal) goed gaan. In zulke gevallen proberen wij dat samen met u op te lossen. Bent u ontevreden, of is een probleem naar uw mening niet voldoende opgelost, dan kunt u een klacht indienen.
Klachten kunt u rechtstreeks aan de directie van Combinass per brief of per e-mail.
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Calamiteiten daargelaten ontvangt u binnen 7 dagen een bevestiging van ontvangst en binnen 3 weken een inhoudelijke reactie.

Mocht u niet tevreden zijn met onze reactie of de door ons voorgestelde oplossing, dan kunt u binnen drie maanden nadat u van ons een definitieve reactie heeft ontvangen uw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD).
Uw klacht wordt dan door het Klachteninstituut onderzocht. Aan het indienen van een klacht zijn voor een consument geen kosten verbonden.

Op de website www.kifid.nl kunt u ook een sneltest doen om te zien of uw klacht naar alle waarschijnlijkheid wel of niet door het KiFiD in behandeling zal worden genomen.

De contactgegevens zijn:

Naam Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postadres 93257, 2509 AG Den Haag
Telefoon 070-333 89 99
Website www.kifid.nl
E-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Klachten en/of geschillen kunnen ook worden voorgelegd aan de bevoegde rechter.

Beloning

In onze dienstverlening staan de belangen van onze klanten centraal. Dit vindt onder meer zijn uitwerking in de wijze waarop wij onze medewerkers belonen. De hoogte van de beloning (salaris en andere arbeidsvoorwaarden) van enkele van onze medewerkers is voor een gedeelte variabel. De hoogte van het variabele deel van hun beloning is afhankelijk van de kwaliteit en de hoeveelheid van hun werk. Hun variabele beloning is echter nooit een reden om een bepaalde hoeveelheid of soort financiële product(en) te adviseren.